seo seo .

seo

قیمت دمبل قابل تنظیم

قیمت دمبل قابل تنظیم
قیمت دمبل قابل تنظیم نحوه انجام حرکت جلوبازو هالتر میله هالتر را در دست گرفته و در حالی که فاصله دست ها به اندازه سرشانه است، صاف بایستید. کف دست ها باید به سمت جلو و آرنج ها باید نزدیک به بدن باشند. این نقطه شروع حرکت خواهد بود. حال همزمان با انجام عمل بازدم، میله را به سمت بالا حرکت داده و ماهیچه جلو بازو را منقبض کنید. در هنگام بالا آوردن میله تا جلوی شانه، قسمت بالای دست ها را ثابت نگه دارید . در بالاترین نقطه لحظه ای مکث کنید، سپس همزمان با انجام عمل دم (داخل کشیدن نفس)، به آرامی میله را به نقطه شروع باز گردانید.

قیمت دمبل قابل تنظیم
پرس سینه با دیوار در مقابل دیوار بایستید و کف دست خود را در همان ارتفاع سینه روی دیوار قرار دهید. به آرامی و به صورت کنترل شده به سمت دیوار حرکت کنید تا سرتان به دیوار نزدیک شود. سپس به آرامی به موقعیت اول خود برگردید. این حرکت را ۱۰ تا ۱۵ بار تکرار کنید. بزرگ شدن سینه با ورزش سرشانه دورانی بازوهایتان را در سطح سرشانه‌ها بکشید.
سعی کنید به مدت یک دقیقه دایر‌ه‌های کوچک را رو به عقب بکشید. حالا این دایره‌های کوچک را رو به جلو بکشید. بعد از یک دقیقه استراحت این حرکت را تکرار کنید.

قیمت دمبل 2 کیلیویی
در صورتی که عضلات ورزیده دارید، می‌توایند این کار را با وزنه‌های سبک انجام دهید. بزرگ شدن سینه با ورزش حالت شکرگذاری به صورت نشسته و یا ایستاده کف دو دست را بر روی هم قرار داده و آن را در قیمت دمبل قابل تنظیم جلوی سینه خود قرار دهید. دست‌ها را به همان صورت که بر روی هم قرار گرفته رو به عقب حرکت دهید. این کار را به مدت ۱ دقیقه انجام دهید. این حرکت را ۱۵ بار تکرار کنید.

قیمت کش پاور باند
بزرگ شدن سینه با ورزش پرس بازو بازوهای خود را باز کنید تا زمانی که پشت سر شما باشند و خم شوید. بازوهای خود را به عقب برگردانید. این کار را برای یک دقیقه انجام دهید. برای دشوارتر شدن از وزنه یا باند کشی استفاده کنید. بزرگ شدن سینه با ورزش پرس سینه افقی بازوهای خود را جلوی بدن خود بکشید و آنها را با زاویه ۹۰ درجه خم کنید. بازوهای خود را به همان اندازه که می‌خواهند باز کنید و دوباره آنها را جمع قیمت دمبل قابل تنظیم کنید.

قیمت دمبل 10 کیلیویی
این کار را برای یک دقیقه انجام دهید. بزرگ شدن سینه با ورزش پرس سینه با دمبل بر روی زمین دراز بکشید و دمبل‌ها را در دستان خود قرار دهید. دقیقا مانند حرکت پرس سینه دمبل‌ها را آهسته بالا و پایین کنید. این قیمت دمبل قابل تنظیم حرکت را ۳ ست و هر بار ۱۲ بار تکرار کنید. بزرگ شدن سینه با ورزش شنا سوئدی با زانو بر روی شکم خود راز بکشید و دسان خود را در اطراف بدن قرار دهید.

خرید وسایل تی ار ایکس
سعی کنید با دست‌ها، بدن را از زمین بلند کنید. در این نوع از حرکت شنا زانوها را بر روی زمین قرار دهید. این حرکت را ۳ ست و هر بار ۱۲ بار تکرار کنید. بزرگ شدن سینه با ورزش
تنها اتفاق خوبی که برای سینه با تمرین بدنسازی می‌افتد این است که عضلات زیر بافت چربی (پستان) رشد می‌کند و قوی می شود و همچنین عضلات بخش بالا سینه زنان می‌تواند حجم بگیرد و این احساس به وجود بیاید قیمت دمبل قابل تنظیم که سینه بزرگ شده است. بیشتر زنانی که طولانی مدت بدنسازی کار می‌کنند به علت حجم گرفتن و سفت شدن عضلات بالا سینه ادعا می‌کنند.

قیمت طناب صعود
 به هر حال در مجموع بزرگ شدن سینه با ورزش به مراتب بهتر از خوردن قرص و جراحی‌های زیبایی است. نکات حرکت شناسی جلوبازو هالتر فاصله دست ها: افزایش فاصله دست ها موجب افزایش فعالیت بخش داخلی (سرکوتاه) عضله دوسربازویی می شود درحالی که فاصله کمتر تمرکز بار را بر بخش خارجی (سر دراز) دوسربازویی قرار می دهد. نحوه گرفتن: چنانچه از میله ای صاف برای اجرای این حرکت استفاده می قیمت دمبل قابل تنظیم شود، گرفتن باید به گونه ای باشد که کف دست رو به بالا قرار بگیرد.


کش سی ایکس روکش دار
با این حال چنانچه از میله EZ استفاده می شود، نحوه گرفتن را می توان تغییر داد. مسیر حرکت: میله هالتر باید در مسیری قوس دار نزدیک به بدن به بالا و پایین برده شود. به منظور افزایش فعالیت عضله دوسربازویی و تمرکز بار روی این عضله، حرکت باید منحصراً در سطح آرنج (و نه شانه) انجام شود. دامنه حرکت: مکثی کوتاه پیش از بازشدن کامل آرنج موجب حفظ تنش بر عضله دوسربازویی می شود. وضعیت بدن: در طول قیمت دمبل قابل تنظیم اجرای حرکت به صورت قائم و با ستون فقراتی صاف بایستید.

قیمت استپ سه لایه ورزشی
یک روش برای تقلب و تسهیل در بالابردن هالتر، خم کردن تنه و استفاده از اندازه حرکت است. مقداری انحراف تنه به سمت جلو، فاز اولیه این حرکت را ساده تر می کند در حالی که انحراف تنه به سمت عقب به تکمیل فاز نهایی تکرار کمک می کند. نحوه اجرای تمرین جلو بازو هالتر : میله هالتر را در دست گرفته و در حالی که فاصله دست ها به اندازه سرشانه است ، صاف بایستید. کف دست ها باید به سمت جلو و آرنج ها باید قیمت دمبل قابل تنظیم نزدیک به بدن باشند. این نقطه شروع حرکت جلو بازو هالتر ایستاده خواهد بود.


قیمت رول شکم
حال هم زمان با انجام عمل بازدم ( بیرون دادن نفس ) ، میله را به سمت بالا حرکت داده و ماهیچه جلو بازو را منقبض کنید. در هنگام بالا آوردن میله تا جلوی شانه ، قسمت بالای دست ها را ثابت نگه دارید . در بالاترین قیمت دمبل قابل تنظیم نقطه لحظه ای مکث کنید ، سپس هم زمان با انجام عمل دم ( داخل کشیدن نفس ) به آرامی میله را به نقطه شروع باز گردانید. تا جایی که می توانید تمرین جلو بازوهالتر را تکرار کنید.


خرید کتل بل
جلو بازو هالتر در برنامه بدنسازی حجمی با تصویر (01) جلو بازو هالتر در برنامه بدنسازی حجمی با تصویر نکات کلیدی : یکی از بزرگترین اشتباهاتی که وزنه برداران در حین انجام حرکت جلو بازو هالتر ایستاده انجام می دهند این است که برای بلند کردن هالتر بدن خود را به سمت عقب تاب می دهند.  این کار کاملا اشتباه است! بدن شما باید ثابت باشد و تنها عضلات دو سر بازویی برای بلند کردن هالتر تکان بخورند.یکی دیگر قیمت دمبل قابل تنظیم از اشتباهات رایج در حین انجام دادن این حرکت این است که آرنج را در کنار بدنتان ثابت نگه ندارید.


قیمت مت حوله ای یوگا
هنگام بلند کردن هالتر نباید آرنج خود را به سمت جلو حرکت دهید. در حین انجام دادن ست های این تمرین باید وزنه را تحت کنترل داشته باشید. این بدین معناست که هالتر را به سرعت به سمت پایین نیاندازید! مزایای حرکت جلو بازوهالتر ایستاده : پیشگیری از هر گونه آسیب ( به آرنج / بازو) افزایش حجم عضلات بالاتنه افزایش حجم عضلات جلو بازو جلو بازو هالتر ایستاده دست جمع جلو بازو هالتر ایستاده دست جمع، جلو بازو قیمت دمبل قابل تنظیم هالتر، عضله دوسر، دوسر بازویی، بازویی قدامی،التر آخرین به روز رسانی: خرداد 8, 1396 جلو بازو هالتر ایستاده دست جمع یکی از بهترین حرکات ورزشی برای افزایش حجم بازوهاست.

خرید دوچرخه ثابت
این حرکت یک تمرین فوق‌العاده خوب کششی برای ساخت سر داخلی و خارجی عضلات دوسر است. با جمع‌کردن دست‌ها، بر روی سر عضله دوسر بازویی تاکید بیشتری خواهید کرد. جلو بازو هالتر ایستاده دست جمع، جلو بازو، هالتر، آرنج، بازو روش انجام حرکت: 1000 لیر شارژ پنل گوگل ادز به مناسبت تولد یک سالگی فرست ادز 1000 لیر شارژ پنل گوگل ادز به مناسبت تولد یک سالگی فرست ادز مشاهده yektanet-logo-قیمت دمبل قابل تنظیم sign تبلیغ میله هالتر را برداشته و کاملا صاف بایستید.

خرید مدیسن بال
هالتر را طوری در دست بگیرید که کف دست‌ها رو به طرف بالا و فاصله میان دست‌ها هم حدود 10 تا 15 سانتی‌متر باشد سپس هالتر را به آهستگی به سمت بالا و تا روی قفسه سینه بیاورید. آرنج‌ها نباید در حین انجام قیمت دمبل قابل تنظیم این حرکت بالا و یا پایین بروند و باید کاملا ثابت نگه داشته باشند، در واقع تنها بازوها باید حرکت کنند. دوباره دست‌ها را پایین برده و حرکت را مجدداد تکرار کنید.

مغازه لوازم ورزشی
دلیل اهمیت این حرکت: حرکت جلو بازو هالتر دست جمع یکی از بهترین حرکات ورزشی برای ایجاد کشش و افزایش حجم عضلات دوسر است. اگر در حرکت جلو بازو هالتر فاصله دست‌ها به اندازه عرض شانه ها باشد، روی هر دو سر عضله دوسر کار می کنید اما وقتی فاصله میان دست‌ها را کم کنید بیشتر روی سر خارجی و بلندتر عضله دوسر تاکید خواهید کرد. همانطور که قبلا هم گفتیم حرکات جلو بازو بسیار متفاوت هستند و قیمت دمبل قابل تنظیم مثلا به جای استفاده از میله هالتر معمولی با استفاده از میله هالتر خم موقع بالا و پایین بردن میله، مچ دست‌ها در حالت طبیعی‌تری قرار خواهند گرفت.

خرید اینترنتی تجهیزات ورزشی
نکات مهم: هنگام انجام حرکت جلوبازو هالتر، رعایت فرم و تکنیک درست این تمرین بسیار ضروری است. به عنوان مثال بسیار مهم است که شما موقع بالا و پایین بردن هالتر دست‌ها را به صورت نوسانی حرکت ندهید زیرا هم از تاثیر حرکت کاسته خواهد شد و هم احتمال آسیب وجود دارد. پس حتما با ثبات و محکم بایستید و حرکت را انجام دهید. نکته دیگر این که با نزدیک‌کردن فاصله دست‌ها ممکن است به قسمت پایین کمر فشار قیمت دمبل قابل تنظیم وارد شود.

حرکات جلو بازو
بنابراین برای جلوگیری از این فشار بهتر است پاها را حتما به اندازه عرض شانه‌ها باز کرده و زانوها را کمی خم کنید تا کمر کاملا صاف قرار بگیرد و فشار وارده را کم‌تر احساس کنید. همچنین قفسه سینه را جلو داده و شانه‌ها را عقب نگه دارید. هرگز حرکات جلو بازو را با عجله و سرسری انجام ندهید. این حرکت نیاز به تمرکز و آرامش دارد و باید به آهستگی و کنترل شده انجام شود. اگر مطمئن نیستید که درست ایستاده‌اید یا نه، قیمت دمبل قابل تنظیم حرکت را جلوی یک آیینه قدی تمرین کنید تا زاویه کمر، بازوها و شانه ها را ببینید و در صورت نیاز حالت ایستادن خود را اصلاح کنید.

نکات تکنیکی
به منظور گرم‌کردن اولیه و کمک به گردش خون در عضلات، با وزنه سبک 15 تا 20 بار حرکت را تکرار کنید و بعد در صورت تمایل وزنه سنگین‌تر انتخاب کنید. پرس سینه در ظاهر، حرکت بسیار ساده ای به نظر می رسد ولی اینطور نیست. اجرای صحیح حرکت پرس سینه، شامل تنوعی از اطلاعات و نکات تکنیکی می باشد که نباید نادیده گرفت. بطورکلی پرس سینه، بدون رعایت تکنیک های خاص خود، نه تنها اثرات تحریکی قیمت دمبل قابل تنظیم را به شدت کاهش خواهد داد، بلکه احتمال آسیب دیدگی را نیز می تواند دوچندان کند.

رشد عضلات سینه
این نکات را در حین تمرینات پرس سینه اجرا کنید و شما پیشرفت چشمگیری را در رشد عضلات سینه، قدرت عضلانی و سلامتی مفاصل خود خواهید دید.
قیمت دمبل قابل تنظیم یادآوری شود که این نکات محدود به پرس سینه با هالتر نبوده و در مورد پرس با دمبل نیز صدق می کنند.

1) زیاد از حد سنگین کار کردن (Going to Heavy):
این اشتباه یکی از معروف ترین اشتباهاتی است که در باشگاه ها دیده می شود. افراد، وزنه های بیشتر از حد توانایی خود بر روی هالتر بار می کنند و تنها می توانند نصف تکرار را اجرا کنند و فرد کمکی نیاز است که در تمام ست ها به شخص کمک کند. پرس سینه با وزنه های سنگین تر از حد توان، فشار وارد شده بر عضلات سینه را با افزایش دخالت عضلات اطراف سینه، کاهش می دهد. حال آن که هم زمان با آن، میزان آسیب رسانی را با فشار بیش از حد بر روی عضلات شانه، مچ و آرنج افزایش می دهد. اگر حتی با استفاده از متد و روش های صحیح و با کمک شخص دیگر ، نتوانید وزنه را بلند کنید، بدانید که بسیار سنگین است. وزنه ها قیمت دمبل قابل تنظیم را کم کنید. تکنیک پرس سینه را تغییر دهید و تمرکز خود را جهت انجام حرکت های شمرده و سنجیده افزایش دهید.

2) باز کردن دست ها (Flaring your elbows out)
ممکن است باز کردن سرشانه ها و دست ها در حرکت پرس سینه، برای هفته ها برای شما بسیار راحت باشد، ولی بعد از مدت ها که وزنه ها را سنگین تر کنید، این روش می تواند برای شما مشکل ساز باشد، به این دلیل است که باز کردن شانه ها با زاویه 90 درجه، شانه ها را در موقعیتی قرار می دهد که میزان فشار و استرس وارد شده بر روی مچ، دوچندان می شود. آسیب دیدگی های شانه یکی از بدترین فرم های آسیب دیدگی در ورزش بدن سازی می باشد، و از آنجا که شانه ها تقریبا در تمامی حرکات قسمت بالا تنه نقش دارند، آسیب آن می تواند فرایند بدن سازی را دچار اختلال کند. جهت کاهش فشار وارده بر شانه ها و تضمین کردن حرکت پرس سینه برای مدت طولانی، سعی کنید که آرنج های خود را در حین تمرین به بدن نزدیک تر کنید. ( زاویه ی 75 درجه توصیه می شود.) برای مطالعه بیشتر: بهترین حرکت های بدن سازی جهت رشد عضلات شانه قیمت دمبل قابل تنظیم به همراه برنامه

3) خم کردن مچ دست ها (bending your wrists)
پرس سینه با مچ دست ها در حالت خم ، قدرت شما را کاهش می دهد زیرا که فشار اصلی بطور مستقیم به میله هالتر وارد می شود، همچنین فشار زیادی را به این ناحیه وارد کرده که ممکن است سبب آسیب دیدگی شود. دو روش اصلی جهت اصلاح آن وجود دارد: اول آنکه نیاز است که جهت حفظ مچ دست ها در موقعیتی ثابت در طول تمرین، تمرکز کنید، به طوری که بسیاری از افراد از این که مچ دستشان خم شده است اطلاعی ندارند. دوم آن که بهتر است میله هالتر را کمی پایین تر و در داخل دست (نزدیک تر به مچ دست) مطابق تصویر زیر بگیرید. زمانی که میله هالتر در قسمت بالایی داخل دست نزدیک به انگشتان قرار می گیرد، فشار قیمت دمبل قابل تنظیم وارد شده به مچ افزایش می یابد که می تواند منجر به از دست دادن تعادل در حین گرفتن هالتر شود.

4) میزان فاصله بین دو دست (Improper Grip Width):
اگر میزان فاصله ی بین دو دست خیلی زیاد یا خیلی کم باشد، آرنج شما در حالت غیر طبیعی قرار می گیرد به طوری که قدرت شما را تحت تاثیر قرار داده و استرس وارد شده بر روی شانه ها ، آرنج و مچ ها را افزایش می دهد. از آن جا که هر شخصی، اندازه ی دست و پای متفاوتی دارد ، یک فاصله ی ثابت بین دو دست تعریف نشده است. هدف اصلی، پیدا کردن یک روش خاص از در دست گرفتن هالتر است که باعث می شود دست قیمت دمبل قابل تنظیم های شما عمود بر زمین بوده، آرنج ها دقیقا بر روی مچ قرار بگیرد.

5) پایین آوردن هالتر تا بالای قفسه سینه (Lowering the bar to your upper chest):
زمانی که هالتر در قسمت بالایی قفسه سینه قرار بگیرد، مچ و آرنج شما به طور اتوماتیک در یک شرایط نامناسب قرار می گیرد. آرنج ها بیش از حد باز می شوند و اگر بتوانید آنها را نزدیک به هم نگه دارید، مچ های شما به ناچار خم می شوند. قرار گرفتن هالتر در قسمت بالا سینه یا گردن، می تواند مشکل اساسی را با افزایش وزنه های هالتر، برای مفاصل ایجاد کند. جهت حفظ شانه ها، مچ و آرنج از آسیب دیدگی، بهتر است که قیمت دمبل قابل تنظیم هالتر را تا قسمت میانی و حتی کمی پایین تر از سینه پایین بیاورید.

6) انجام پرس با استخوان کتف صاف (Pressing with a flat scapula):
زمانی که پرس سینه را با استخوان کتف صاف اجرا می کنید، شانه های شما تماس خود را با نیمکت از دست می دهند و عملا چیزی برای تکیه کردن نخواهد داشت. در این حالت نه تنها حداکثر مقدار وزنه ای که می توانید استفاده کنید، کاهش می یابد، فشار غیر قابل برگشتی را بر روی مفاصل شانه ای شما وارد می کند. جهت ثابت کردن شانه ها و جلوگیری از آسیب، همیشه اطمینان حاصل کنید، استخوان کتف شما در طول تمرین قیمت دمبل قابل تنظیم پرس با هالتر کاملا کشیده شده باشد . یک مثال خوب برای این مسئله، فشردن تیغه ی شانه ها به سوی هم می باشد.

7) بلند کردن عضله باسن از روی نیمکت (Raising your butt of the bench):
حالت قوس خفیف در ناحیه پایینی کمر می تواند باعث شود که سینه به بالا باشد، عضلات باسن سفت و چسبیده به نیمکت در طول تمرین قرار بگیرند. بالا بردن میزان وزنه و بلند کردن باسن جهت کمک کردن به تحمل قیمت دمبل قابل تنظیم وزن، تنها فشار وارده به ناحیه ی پایینی کمر را افزایش داده و باعث ایجاد آسیب دیدگی می باشد.

8) ثابت نگه نداشتن پاها در حین انجام حرکت (Not keeping a solid base with your feet):
با آن که پرس سینه بر روی نیمکت یک تمرین قسمت بالا تنه می باشد، توجه کردن به حرکات پایین تنه در حین انجام این حرکت بسیار مهم است.
ثابت نگه نداشتن پاها بر روی زمین (بلند کردن پاها) شما را در حالت ناپایداری قرار می دهد که قدرت شما را کاهش می هد.
قیمت دمبل قابل تنظیم در عوض، پاها را در زیر زانوها نگه داشته و در حین اجرای حرکت، به سمت زمین فشار دهید.

9) گرفتن هالتر بدون دخالت دادن انگشت شصت (Using a thumbless grip):
پرس سینه بدون دخالت انگشت شصت، جهت حفظ فرم مچ دست ها، بسیار مشکل می باشد و البته مهم تر این که، احتمال از دست دادن تعادل و افتادن میله هالتر بر روی قفسه سینه وجود دارد.
قیمت دمبل قابل تنظیم جهت ایجاد ایمنی توصیه می شود که همیشه انگشت شصت را به دور هالتر قرار دهید.

10) جهیدن هالتر بر روی سینه (Bouncing the bar off your chest):
1) اول آن که از دید ساخت عضلانی ، فشار وارد شده بر روی عضلات سینه کاهش می یابد.
2) از دید آسیب دیدگی ، می تواند به شانه ها و حتی قفسه سینه (در اثر پرتاب یک دفعه بر روی قفسه سینه) آسیب برساند.
3) از دید قدرتی، به عنوان یک حرکت قانونی و صحیح به حساب نمی آید.
قیمت دمبل قابل تنظیم نتیجه: هالتر را با حالت تمرکزی بر روی سینه آورده، با سینه تماس داشته و سپس بدون هر نوع جهشی به بالا فشار دهید.

11) سنگین بلند کردن بدون نیروی کمکی (Lifting heavy with a spotter)
قیمت دمبل قابل تنظیم در افراد مبتدی و یا در مواقعی که می خواهید وزنه سنگین تر از حد توان خود بزنید، حتما یک نیروی کمکی بالای سر شما باشد تا از بروز خطرات احتمالی افتادن هالتر بر روی قفسه سینه یا گردن جلوگیری شود.

12) حرکت دادن سر و گردن در حین اجرای حرکت (Moving your Head and neck During the set):
برای مشاهده ی هالتر بر روی سینه ، سر خود را بلند نکنید. همچنین سر خود را به نیمکت فشار ندهید. در واقع فرم گردن را ثابت نگه داشته و به اطراف نچرخانید. این حرکات، فشار وارده بر گردن را زیاد کرده و تعادل شما را در حین اجرای حرکت به هم می زند.اگر تنها راه انجام حرکت، جهش میله هالتر از روی قفسه سینه و با شتاب بلند کردن آن باشد، این بدان معنی بوده که سنگین کار می کنید و نیاز است که وزنه ها را سبک قیمت دمبل قابل تنظیم تر کنید. به 3 دلیل این روش توصیه نمی شود.
 
 


برچسب: http://mdmkala.com " کش سی ایکس روکش دار " قیمت کش پاور باند " خرید اینترنتی تجهیزات ورزشی "،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۱:۵۹ توسط:kamyar.pasha موضوع: نظرات (0)